Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza odezvy laboratorního modelu kolejiště
Heteš, Marek ; Věchet, Stanislav (oponent) ; Kšica, Filip (vedoucí práce)
Z hľadiska bezpečnosti je potrebné udržiavať železničné dráhy v dobrej kondícii. Včasná a presná detekcia porúch dokáže pri údržbe ušetriť čas aj peniaze. Táto práca sa zaoberá simuláciou prejazdu vlaku na laboratórnom prípravku a meraním vzniknutej odozvy. Prípravok reprezentuje zmenšenú časť železničnej dráhy, a umožňuje simulovať vznik rôznych porúch. Na základe získaných dát bol hľadaný vhodný spôsob, ktorý umožní vznik porúch detekovať.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0
Řehůřek, Tomáš ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh úpravy geometrických parametrů koleje a návrh rekonstrukce železničního svršku v úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0. Úsek začíná napojením na výhybku v železniční stanici Kunovice a končí v železniční stanici Uherské Hradiště. Součástí bakalářské práce je tedy i rekonstrukce kunovického zhlaví stanice Uherské Hradiště. Obsahem bakalářské práce je i návrh obnovy odvodnění tratě. Úkolem je také zvážit možnost zvýšení rychlosti v daném úseku. V rámci práce je také vypracován návrh technologie práce pro rekonstrukci a výkaz výměr.
Návrh zařízení pro zatěžování laboratorního modelu kolejiště
Čech, Vít ; Lošák, Petr (oponent) ; Kšica, Filip (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zatěžování podobnostního modelu kolejiště a následnou realizací a ověření funkčnosti navrženého zařízení. Práce je členěná do tří částí. V první části práce jsou sepsány teoretické poznatky, které se týkají vlivů působících na kolejiště a rešerše dostupných metod a zařízení, která umožňují zkoumání jednotlivých působení v kontrolovaném laboratorním prostředí. Druhá část se poté věnuje návrhu a konstrukci zatěžovacího mechanismu. Ten musel být navržen v souladu se všemi požadavky na zatěžování modelu. Poslední část se zabývá testováním navrženého mechanismu zatěžování a výsledky jsou porovnány s výsledky z reálné železniční trati a také s výsledky naměřenými při původním zatěžováním modelu pomocí pneumatických pístů.
Analýza odezvy laboratorního modelu kolejiště
Heteš, Marek ; Věchet, Stanislav (oponent) ; Kšica, Filip (vedoucí práce)
Z hľadiska bezpečnosti je potrebné udržiavať železničné dráhy v dobrej kondícii. Včasná a presná detekcia porúch dokáže pri údržbe ušetriť čas aj peniaze. Táto práca sa zaoberá simuláciou prejazdu vlaku na laboratórnom prípravku a meraním vzniknutej odozvy. Prípravok reprezentuje zmenšenú časť železničnej dráhy, a umožňuje simulovať vznik rôznych porúch. Na základe získaných dát bol hľadaný vhodný spôsob, ktorý umožní vznik porúch detekovať.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0
Řehůřek, Tomáš ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh úpravy geometrických parametrů koleje a návrh rekonstrukce železničního svršku v úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0. Úsek začíná napojením na výhybku v železniční stanici Kunovice a končí v železniční stanici Uherské Hradiště. Součástí bakalářské práce je tedy i rekonstrukce kunovického zhlaví stanice Uherské Hradiště. Obsahem bakalářské práce je i návrh obnovy odvodnění tratě. Úkolem je také zvážit možnost zvýšení rychlosti v daném úseku. V rámci práce je také vypracován návrh technologie práce pro rekonstrukci a výkaz výměr.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.